Happy!

Assalammualaikum..

Jumaat, 20/5/2016..

Someone WhatsApp me in group ..
"You girls gonna be mommies!"


Alhamdulillah!
Feel blessed.
Thank you Allah.

Kawan baik aku share berita gembira like aku yg pregnant!
Hahah
Seronok lain macam weh..


Riuh la sekejap group WhatsApp tu.
Sebab dalam group tu kami bertiga je.

I wish nothing.
But always pray the best for her and her baby.

Weh. Happy weh!
Dari tadi asyik senyum je.
Hahaha.

Parah aku ni.

And one more.
Today tengahari tadi aku dapat anak buah perempuan!
Hehe.
Baru lahir sebelum solat jumaat.


Anak kakak sepupu aku.
Alaaa..kira anak buah aku la.
Aku tak tahu yg keberapa.
Tapi anak buah dah memang ramai.

Yang paling best latest ni perempuan!
Ok cun.
Welcome to the club dear.


Ok just nak share tu je.
Alhamdulillah.
Aku happy.
Hehe.


Sekian.

My talk:) I can't wait to see my best friend baby. Ouchh..



Thanks for reading :)

No comments: