Blender

Assalammualaikum

Sis sakit hati sangat ni..
Eiiii...rasa macam nak gigit lengan baby..
Geram tau takkk?


Satu per satu masalah datang.
Belum sempat settle satu, satu lagi datang.


Biar kan masalah sebelum ni.
Ni sis ada masalah dengan blender Panasonic..
Cisss..
Blender ni baru..
Tapi dah sebulan lebih beli.
Cuma tak ada kesempatan nak pakai.
Bila nak pakai, sekali buka rasa nak hantuk kepala sendiri dekat bantal.

Weh..engko ingat ni mainan Lego??
Kena pasang satu2?


Habis semua kompartmen dia ceraikan.
Aku ni tangan kayu.
Mana reti nak pasang2 ni.

Adoiii.
Silap sendiri.
Masa beli tempoh hari aku tak semak betul2.
Ni dah nyusahkan diri sendiri.
Macam mana aku nak masak ni labuuuu??


Tadi gigih juga cuba pasang.
Alih bila on tak berfungsi pula dah.
Kali kedua try lagi.
Lepas tu on then body blender keluar percikan api.


Adoi..sis nak masak lapar ni..
Belum ready nak bunuh diri cara macam ni...


Dugaan nye..
Ke memang suruh aku puasa?
Kalau ye pon aku dah kenyang breakfast pagi tadi.
Nak puasa apa nya??

Alahaii blender.
Sangat menguji kesabaran ni.
Semalam punya sabar pun dah nak habis.
Berkelip kelip dah lampu kesabaran ni macam lampu ultraman.


Sakit nye hatiii..!!!!!!!!!


Sekian.

My talk:) Tinggal sisa sabar
Thanks for reading :)

No comments: