Bloody Fool!

Assalammualaikum. Hai guyss! Ok aku nak cerita. Benda ni jadi pagi tadi. Agak lucu juga la bila aku teringatkan balik. Memandangkan aku ada beberapa minggu je ni so aku mula kemas-kemas barang sikit.. Then aku keluar rumah nak buang sampah..Jiran aku sebelah ni otak dia masuk air sikit.oh..tidak ..bukan. Tapi banyak! Aku siap label dia married man yang paling annoying pernah aku jumpa. Aku kalau keluar memang tak akan tegur dia. For me dia memang gatal! So aku buat dekk je la buang sampah dekat luar. Kebetulan si mamat parang tumpol ni tengah basuh kereta dia.. Dia jenis kalau basuh kereta mesti akan pasang radio kereta dia.. Kalau boleh satu taman kena wajib dengar lagu yang radio dia mainkan.. Ok.. Kebetulan masa tu lagu Boney M tajuk Daddy cool. Lagu tu memang best.. Dalam hati aku dah nyanyi sekali chorus lagu tu. Tiba-tiba mamat dia nyanyi dengan lantang nya. " Bloody.. Bloody fool.. Blood... Blooody foool~" Then dia tegur aku.. " Jom la nyanyi saing.. Cuba mu nyanyi. Nak tengok sedak ke tak sedak.. ".. Wehh.. Selamber gila dia ajak aku karaoke lagu dengan dia? Giloo! Dah lah salah lirik.. Memang yakin gila dia nyanyi salah lirik macam tu.. Aku diam je. Buat tak layan.  Dia tegur lagi.. "Eh.. Nyanyi lah sikit.. Kawe ajar. Bloody..bloody fool.. BLoody..bloody fool~.. ha..supo gitu.." Aku pandang mamat ni kecik besar kecik besar je.. Sis belanja dia satu ayat pujangga. " Mu kalau nak nyanyi tak tau lirik tok sah nyanyi lagi baik kot.  Bloody fool tu mu. Lirik dia Daddy cool. haii.. Bloody fool sungguh mu ni.." Terus diam mamat tu.. Malapetaka bila dapat jiran yang gatal lagi miang ni.. Bila fikir balik kelakar sebenarnya.. Hahahah.. sekian
Thanks for reading :)

No comments: