Selekeh

Assalammualaikum..Kalau ditanya siapa mahukan keadaan begini,aku yakin tak akan ada yang menjawab 'Ya saya'.. Jangan tanya sama ada aku lelah dengan apa yang jadi sebelum ini. Jangan tanya sama ada aku sesal dengan keputusan aku sebelum ini.. Jika aku  lelah  aku tak akan terus kan lagi dan lagi. Aku tak akan bertahan lagi dan lagi.. Jika sesal aku tak akan meneruskan langkah kaki.. Wahai hati,berhenti lah mencari... Berhenti lah menanti... Dan berhentilah menangis. Bangkit lah meski pun terasa perit. Kau dah cuba sehingga akhir. Barangkali salah dan silap berpunca dari kekhilafan diri ini.. Heyy budak selekeh yang selalu terhegeh hegeh.. Tempat kau bukan di sini lagi.. Kenal mana tempat perlu kau berdiri.. Tak layak kau luahkan sayang pada tuan empunya diri. Baik kau simpan sendiri.. Pedih? Nah sekarang kau rasakan sendiri :(
Thanks for reading :)

No comments: