it is all about 1st April

Tak lengkap rasanya kalau hari raya tanpa ketupat mahupun rendang..macam tu juga apa yang aku rasa sekarang ni.. uishh..dah lama teringin nak makan kek sendiri.. tak kesah lah..balik pilah nanti aku beli kek sepotong dekat kedai pak lobai tu.. hari tu kemain ada kek secret recipe..aku syak ada budak yang sambut birthday tumpang letak kek dekat situ.. nafsu aku pada donut dah pudar. sekarang aku nak kek pula..semoga  ada rezeki aku nak makan kek kedai pak lobai tu..aku takut habis je..member kata kek dia sodap..uish..tahan nafsu  please..lagi beberapa hari je nak balik pilah.. pagi tadi birthday girl awal2 lagi dah pergi checkup..tahun ni aku celebrate bithday dengan doktor sekali..haha..nak buat macam mana?. terasa meriah nya dengan suntikan ..! *berangan nak blow candle kononnya time birthday..tapi lain yang aku dapat.. "its ok syg.sikit lagi.u need to undergo several treatments then ull be ok..InsyaAllah.."-Dr.Nooraini-
Thanks for reading :)

No comments: