Sandal ! :)

Hai
ASSALAMMUALAIKUM..

perkembangang terkini.
gastrik semakin berleluasa dalam perut ni.
kalau sebelum ini berjaya je aku cover gastrik ni..
sekarang 24/7 kena pegang perut..pedih dia kemain..
nak baring tak boleh..
nak sujud pon tak tahan beb.
ni kan pula aku nak ruku'?..
telan ubat and diam..


aku dah lama nak update cerita pasal buah hati aku ni..
sebelum ni tak berkesempatan.
uish..aku jaga dia tip top!
aku tatang dia bagai tepung sebesen!
aku akan 'mandi' kan dia setiap kali aku selesai guna..
kalau dah cuci, aku kering kan dia dekat tempat yang bersuhu bilik.
aku tak sanggup nak jemur dia dekat bawah terik matahari..
nanti rosak ..
aku juga tak guna sabun yang boleh rosak kan 'badan' dia..
hahaha..
mereng!


tapi serius la.
aku memang jaga dia macam tu.
aku jenis cenggini.
kalau barang tu susah aku nak dapat or ada sentimental value,aku akan jaga baik-baik.


meh sini aku tepek gambar buah hati aku..




hehe..sandal kesayangan aku..
yes..ni la sandal yang aku nakkkkkk sangat dari dulu.
cantik bukan?..:)
merah tanda berani..

Alhamdulillah..
rezeki dari Allah juga.. :)


ok..
sandal ni memang special..
sebab utama, memang dari dulu aku nak sandal ni.
sem lepas aku aim gila-gila..
memang nak beli sangat..
but poket nipis sangat time tu.

sebab kedua..
sandal ni special kerana ni hadiah dari someone yang special juga.

terima kasih banyak-banyak untuk hadiah sandal ni..
bila pakai sandal ni it reminds me to you..
yes.. i do.


jujurnya myra segan nak terima.
insyaAllah..
myra akan jaga sandal ni baik-baik..


comfy je guys bila pakai.
aku jarang guna bila dekat rumah..
kalau aku jalan-jalan aku akan pakai..
umpama aku bawak ia jalan-jalan juga la~~
hahaha..
*sah mereng!


ok lah..

sekian

my talk:) jangan tanya siapa yang bagi .. cukup lah aku kata kan dia sebahagian dari hidup aku.. 


Thanks for reading :)

No comments: