Ghindu Aqil !

Assalammualaikum.

ahh..benci nye kena makan nasi!!
ni kalau tak disebabkan kena makan ubat, aku malas nak makan lagi.
makan breakfast tadi pun masih kenyang lagi.

urm..aku nak cerita something pasal mimpi aku malam tadi.
rasa nak tergelak pun ada.
sebab aku mimpi orang yang aku sendiri tak pernah jumpa.
just tengok gambor je.

err..aku rindu budak bolat nama aqil.
memang tak pernah jumpa dia pun.
just tengok gambar dia je..
tu pun busu dia yang bagi.


err.. aqil!!
kak myra mimpi aqil main puzzle..
haaa..
sobss!


lama kak myra tak dengar cerita pasal aqil.
ghindu la dekat aqil.

dalam mimpi tu kak myra bawak aqil pergi main dekat taman.
then aqil bawak sekali puzzle.
aqil main puzzle tu. kak myra tengok je.
mulut aqil pun becok masa tu.
tapi kak myra tak ingat aqil cerita pasal apa.


sebenarnya kan, masa dekat tempat kerja aku, ada seorang budak 5 tahun ni muka dia ada iras-iras muka aqil.
suka aku tengok budak tu.
baik pun baik.

hah,so kak myra doa aqil pun macam student tu juga.
be a good boy ye sayang.
dah besar nanti jadi anak yang soleh. :)



kak myra suka tengok aqil pakai baju melayu lengkap macam ni..
hehe..
handsome sangat aqil oii!
take care dear .
grow up well.


sekian.

my talk:) busu aqil pun busy sekarang ni.. :)






Thanks for reading :)

No comments: