Running Man?

Assalammualaikum.


saat aku tengah update belog ni, roomate and kawan baik aku tengah leka layan RUNNING MAN..


erghh..aku pun tak faham apa special sangat cerita tu sampai hampir semua kawan-kawan aku gila-gila kan actor and actress dalam tu.
aku try juga tengok beberapa episod cerita tu.
kesudahannya,aku hanya dapat bertahan selama 10-15 minit je
lepas tu aku mula angkat kaki.
hahaha.


sama juga dengan k-pop.
aku pun kureng minat dengan benda tu.


pernah je kawan-kawan label aku ni tak up to date.
but for me,its ok~~
aku tetap stay dengan style aku.


kekadang tu,kawan-kawan aku dah faham sangat.
kalau nak buka cerita pasal k-pop, dorang tak akan buka dengan aku.
haha..


aku dengar je dorang cite pasal retis2 k-pop tu.
kemain hafal semua nama artis korea.
kalau nyanyi tu, semua nak feeling je.

geli hati aku tengok~
hehee..


sekian.

my talk:) stay in your style and be yourself..  chekidouttt!~
Thanks for reading :)

No comments: