Ini saja yang saya mampu beri..:)

Assalammualaikum..

tatkala jari aku sedang menari serancak nye,baru aku sedar dipangkuan aku sekarang ini adalah baby aku! rindu sesangat dekat baby aku ni.
setelah lama aku tak belai dia,dek kerana masalah yang aku sendiri kurang arif,akhirnya baby aku dapat berfungsi seperti sedia kala..muchhh love lah!

ok,memandangkan lappy kesayangan aku dah ok,aku masih berhajat nak bawak pergi service,and aku nak upgrade kan dia punya windows.aku nak bagi terbaik untuk baby aku ni,hehe,,


ok! cukup cerita pasal baby..
geli pulok teman dengor~~

aku menaip kali ni sebab aku nak wish good luck dekat somebody,

apa-apa pun,aku nak ucap alhamdulillah. moga persahabatan ni kekal. aku pada mulanya tak rapat dengan beliau.tapi bila dengar je nama beliau,memang sinonim la dengan budak2 uniform tempat aku.. sekarang kami makin rapat. alhamdulillah. aku ikhlas berkawan dengan beliau. bagi aku,berkawan tak ada had umur selagi kita mampu jaga batas,dan hormat pada orang yang lebih dewasa dari kita.


sikap keterbukaan beliau buat aku diterima.terima kasih.saya hanya student biasa.

memandangkan pukul dua petang nanti beliau akan hadir untuk sesi temuduga jawatan, aku kirimkan ole-ole buat beliau. moga dengan usaha dan tanda sokongan aku itu,dapat la nanti dipermudahkan segalanya.


"petang nanti cik akan hadir temuduga. tak ada apa saya dapat bagi selain doa agar dipermudahkan urusan cik. alhamdulillah.saya dah buat solat hajat untuk cik agar dipermudahkan segalanya. all the best! hobin jang hobin! " -


sekian..


my talk:) hajat aku dah terlaksana.moga dipermudahkan urusan beliau awal hingga akhir.. #peace!
Thanks for reading :)

No comments: