hey datin gangster! lu belum cukup gangster lagi! ;p

wahai makhluk yang bernama YASMIN NORDIN!
peringatan ini khas buat anda!.

kehkeh! *gelak jap!

ok,back to our bussiness..
ada ingat tak itu tarikh, 10/11/12??
haiiiyak! manyak cantek itu tarikh maa.
olang cina kata ada fengshui bagus punyaa!
;p kehkeh!

lau ikot adat pepatih aku,setiap tahun aku akan bersemangat hobin jang hobin untuk update pasal hari menetas kau wahai datin gangster! ;p
sharp 12.01,mesti belog glamm aku akan hupdate pasal kau..
aish~~ *dah lah tak ada tajaan~ ;p

so,kali ni aku nak buat kelaianan skit!

now baru aku nak hupdate pasal kau! haha..

so, HAPPY BELATED BIRTHDAY DATIN!!
hope kau terus maju dalam bussiness tupperware kau! hahaa.. *bussiness datin2.. ;)
jangan sibuk sangat dengan persatuan datin-datin.
focus belajau! nanti kita grad sama2..insyaallah..;) *amin
thanx jadik member time hingus-hingus dulu~ kahkah!


kalau ada pape,feel free roger2 aku eik?..;)


last words from me,..

WELCOME BACK TO SECRET RECIPES's FAMILY!! kahkah!!

Thanks for reading :)

No comments: