me?

arrghh!! pagi2 yang tak berapa nak buta ni,perut aku memulas-mulas cari pasal!
dem!! gayung betui!..
jenuh juga la aku nak ulang alik ke tandas..


I'M HOMEE!!!
suatu perasaan yang sukar digambarkan bila aku dah selamat mendarat di bumi bertuah lagi gemilang ini..heh!
ok,perasaan?? suka yang teramat sangat!
eyh2,,.ALHAMDULILLAH..:)

 selesai juga semester aku kali ni..
urm....for me,semester kali ni biasa2 je~~
entah aku pun tak tahu kenapa aku habaq mai lagu ni~
kawan2 aku semua ok..
alhamdulillah.
aku seronok ada kawan2 dekat sini kalau nak compare dengan dekat sekolah dulu..
but aku masih hargai kengkawan yang selalu dengan aku time sekolah dulu..
bak kata orang,kalau dalam satu bakul buah,tak semua yang rosak en??..
mesti ade yang elok.. :)
ahh..biar je la..benda dah jadi..
aku dah lupa kan dah pon zaman tue..


ending untuk semester ni pon ok..
aku tak suka ending semester lepas..
gayung tui!
sem ni aku ala2~ je..
sedih?? tak ler sangat~ aku lagi rasa excited nak balik ade la~
bak kata orang,faktor sekeliling boleh mengubah seseorang..yet! i admit it..
my circumference had turned me out.
mybe not in totally..
but i just realised..i've changed .
i've to stand on my own..


life uni memang best..
but sometime seolah olah mencabar aku..!
yes!! i admit it!
aku memang rasa tercabar!..


tapiii...


mana pergi semangat aku yang dulu??..
mudah sangat aku tewas kali ni..
aku pelik..and kecewa .
mudah sangat aku sembur perkataan stress..
hey! wat's wrong wif me actually????????


my talk:) sikit pon aku tak pernah rasa nyesal dengan ape aku buat sekarang..



Thanks for reading :)

No comments: