coretan Ramadhan

Assalammualaikum!

dan

Salam Ramadhan!.

kuih raya dah buat belum??
baju raya dah beli? berapa pasang?
pelita dah pacak?
kain langsir dah tukar??
rumah dah cat??

hah,mohon jawab semua soalan di atas! ;p hehe..

kalau aku,kuih raya, aku dah settle kan since lepas sahur tadi lagi~
straight away sampai pukul 12 tengahari..then aku melepet kepenatan sampai pukul 6.30 petang!!
wooohu!
gila babeng! haha..
then baru aku teringat yang aku ade iftar APPOINTMENT dengan budak2 ex-staff SECRET RECIPE!
ok,aku rushing bersiap!


sumpah aku rindu nak kerja balik dekat SECRET RECIPE tu!
setiap sudut kedai tue aku rindu.
tempat bermain lagi dikenang..ni kan pula tempat mencari rezeki? ;) ehehe..
but sayang..supervisor aku cuti hari ni..ooo..damn!
aku rindu and nak sangat jumpa dengan mummy nita!!
it's ok..maybe tak ada rezeki~
maybe next time??huhu..*pujuk hati~
sambil ber'iftar' ,kita orang duduk lepak bukak cerita masing2..
thanx yasmin a.k.a datin gangster kerana sudi jadi tulang belakang untuk majlis iftar tue..
i owed u a lootts dear buddyz!!
muaaah!

then lepas ber'iftar' dengan geng SECRET RECIPE,masing2 mula minta diri..
and termasuk juga la aku..
aku kena balik awal sebab nak cari baju raya aku yang terang lagi nyata,TAK ADA LAGI!
bapak tragis siott!
bak kata ayah aku,kalau tak jumpa baju raya tue,ayah beli t-shirt pagoda je la~~
adeehh!
putus nyawa aku dengar nama PAGODA tue~ haha..
seperti yang ayah aku sedia maklum,aku ni memang jenis cerewet !
aku tak kan beli baju sampai aku betul2 puas hati dengan baju tue..
senang cite,biar aku beli mahal sikit pon,janji baju tue berbaloi dengan harga yang aku beli~
aku dah lama gila tak tempah baju~
last pon time form 3!
sekarang ni kalau nak raya,cari je yang readymade~~
lagi senang~
puas juga cari~
akhirnya aku dapat juga 2 pasang!.
ibu kata tak cukup lagi~ what??!! raya pon 2 hari je~ hari yang lain biasa2 je~
tak perlu la banyak2~

and seperti biasa,aku dengan adik aku,baju kita orang akan slightly same!!
ergh..nak kata kembar,tak juga..
tapi taste kita orang memamg sama..
dua2 baju kita orang sama! yang beza hanya design je~ haha..
lahai~


alhamdulillah..raya kali ni sederhana je.
special thanx to my mom and dad for the hari raya preparation..:)


sekian.

my talk:)take note of these points:
 -selamat hari raya guys! maaf zahir dan batin..mana2 pihak yang berkecil hati dengan myra,cara myra,lisan myra,myra susun sepuluh jari mohon kemaafan..minta halal kan semua nya.
-#frustrated
-#sad
-i never stop praying for u..

SELAMAT HARI RAYA!


Thanks for reading :)

No comments: