kepala aku bocor!

malang! malang! malang!

nasib aku tak berapa baik pagi tadi..
entah macam mane,tengah dok leka aku mengemas,tetibe kepala hotak aku terhantuk dekat bucu meja!
huhu..
saaaakit ooooo!
aku tak tahu ape yang aku khayal kan..?


terdiam gak aku sekejap..
aku ingat tak ade pape..
bila aku pegang dekat tempat sakit uh,..
OMG!!
blooooddd!

dup! dap! dup! dap!
biar betul ape yang aku nampak ni???
*aku tenang kan diri aku jap.

then aku tak puas hati,aku gi ambil tisu,then sapu dekat tempat sakit tadi,..
sah!
kepala aku dah bocor!
patot la sakit sangat~


now masih lagi berdenyut-denyut ni..
sakit bhaaii~
pedih pon ade jugak ni.
*ape la yang aku berangan tadi?? lau tak,tak kan jadi macam nie..-.-


sekian..

my talk:) rasa nak pecah kepala ni tadi bila terhantuk..*sabar je la..kepala pon makin sakit..errr..
Thanks for reading :)

No comments: