hati nak beraye,badan pulak yang sengsara..

aku tengah bosan tahap dewa sekarang ni!! grrr..
lagi tadi asyik membuta je!
mane tak nye,ayah aku baeeek punya bagi ubat batok!
kejap je aku dah jadi macam mat pit! (penagih dadah)
lalok beb!
haha..


dalam dok terhoyong hayang,aku pon tak sedar bila mase aku terlelap!
haha..
siot je kan?
ayah aku rimas dengar aku batok!
tue yang dia bagi aku ubat batok..
huhu..
otak aku ni pon naik lembab!
aku tak tahu berape dos ubat yang aku telan.
ubat batok tu yang mula-mula penuh satu botol,sekarang tinggal dekat kaki botol je!
cepat nyer habis?? -.-''


shhooomart la ayah! haha..

puas dah aku makan ubat..tak nak kebah pulak tue!
ibu!! cepat la balik!
huhu..
kalau ibu ade,konfirm ade je ubat traditional yang ibu bagi aku makan.
tahu-tahu,aku dah sehat balik.


bosan nie..ade suggestion tak??
huhu..
hah! jom ikot myra kire duit raye..nak? ;)
haha..


ok..kita bukak dulu sampul RHB bank! haha..
ok!
satu puluh hinggit!

next!
lima belas hinggit!

next!
walawey!
sampul JAKEL!
hahaa..
nie mesti taukeh JAKEL yang pos tok aku..;)
urm...................
wah! 5o hinggit!


dah lah..
biar myra kira sendiri tok sampul yang seterus nya,..;)
hehe..


*cerita nak gebang je kan? huhu..

boleh tahan gak aku dapat duit raye...
siapa cakap kalau dah besar dah tak ada duit raye??? ;)
huhu..
makin besar,makin tinggi kot nilai duit raye yang kita dapat! ;p
haha..

betul kn? ;)
kalau dulu,bukak je sampul,asyik dapat duit warna biru je..
hehe..
sekarang duit yang ade dalam sampul dah tukar jadi warna merah!
huhu..
tak pon warna ungu!
*not rm50 warne ungu ke??
buta warna betul aku ni..-.-'
ahh..lantak la..
janji dapat! :p
haha..


sedara mara sebelah ibu belum habis collect lagi!
huhu..
sebelah ayah dah habis collect dah!
can't wait for my mom side!
huhu..
coz sebelah ibu myra,ramai adik beradik..
then cousin-cousin myra ramai yang dah kerja and kahwin!
satu kewajipan untuk dorang bagi duit raye! ;p
haha..
kalau tak bagi,myra akan mintak!
huhu..
*buruk betul perangai aku kan? ;)
walawey! i'm still hold student title maa..;)
and not maried yet!
so,memang patot pon bagi "zakat" tok golongan macam myra nie!;p
hahaha..


kekadang uh,bukan myra nak sangat duit raya.
myra suka menyakat abang-abang sedare myra yang terang-terang tangkai jering! haha.
tak semua la..
kakak sedara myra sporting je..
myra tak mintak,dorang still sedia kan tok myra..huhu..
*untung la~ haha..


"macam mane la nak kahwin nanti,kalau nak bagi duit raye dengan adik sedare pon susah! tak pasal-pasal,kebulur anak dara orang! haha.."

wahh!! laserr gitu mulut aku! haha..
urm,myra dengan cousin memang macam tue,,
kita orang memang rapat sangat..tue yang bila berjumpa,mula la perang mulut!
huhuu..
itu yang bila berkumpul ramai-ramai,kecoh kot!
dari mula jumpa,sampai la nak balik,asyik nak bertikam lidah je..
yang sorang suka mengusik..
yang sorang pantang kena kutuk..
yang sorang kagi,tukang cucuk!
batu api la kata kan..~
huhu..tapi so far,kita orang tak ada tarik-tarik muka..
kalau dah penat 'bergaduh',habis dekat situ je..


tak ade istilah "sensetap" dalam family kita orang..
bagi kita orang,ape lah sangat nak kecik hati??
bukan dengan orang lain?
dengan family sendiri..
setakat ni,semua kepala gila-gila..
kalau nak sensetap uh,soryy!
anda bukan untuk kami! ;p haha..


meh cini la myra nk tepek muka-muka lanun dalam geng myra..;)




ok..ni yang kiri uh,kak janatul islah..




yang kanan tu,alif iqbal..abang sedara myra..psst! nak amik kesempatan ni..
"along! selamat melayari bahtera rumah tangga!"
sedeh tak dapat nk tengok dia shake hand dengan tok kadi malam tadi..huhu..





hah! ni sys ika..myra kamceng dengan dia..




hah! ni dia hero kami! haha..qayyum! abang sedare myra..dia ni parasit..
dia la tukang menyakat..



kiri,adik myra..kanan,adik sedara myra,adah..will be sitting for spm this year!



ha! ni sys nana!


urm..rase nye dah cukup kot geng myra..
ok la..
myra rasa cukup setakat ni..myra dah tak larat dah ni..
badan panas balik..
ok..daa


sekian..

my talk:) my system is running down..-.-











Thanks for reading :)

No comments: