nyah ko FB!

boleh tak kalau aku puasa FB and blog??
agak-agak nye macam mane life aku nanti kan?
dah muak bila setiap hari bukak benda alah ni..
rase nya tak ada faedah pun..

life aku pon macam tak ade privacy je..setiap benda yang jadi,mesti tangan nie gatal-gatal nak update!
haha..
FB durjana! ;p
kalau belog pula,ade je story yang aku nak cerita..kalau tak ada pon,aku buat2 ade..aish..keje sia-sia je kan?
tapi aku sayang pulak dengan belog aku nie.
tengok la sekarang,dah cantik! ;)
huhu..


tengok aje la nanti macam mane ye?
kalau nak cari aku,pandai-pandai la korang hidu..
huhu..
tak pon seru nama aku 5x..haha..


aku pon tak tahu kenape aku jadi bosan dengan FB..??
BLOG ni kurang sikit..
tapi ape yang aku tahu,FB buat aku pedih hulu hati.
haha..*ape daa~ siot je..

so lepas nie kalau aku on9,aku akan layan you tube..:)
at least,hilangssss stress aku..
layan pulak lagu-lagu bestss..;) ade umphhh! haha..
*peringatan:aku tak layan video-video blue..aku budak baik! LoL!


nyah ko dari hidup aku wahai FB! ;)

sekian..

my talk:) aku sekarang jadi individu yang terlebih terbuka..-.-''
Thanks for reading :)

No comments: