lama tak jumpa uncle farouk.. :)

kawan ayah aku singgah rumah kejap tadi..
uncle FAROUK..
he's a lawyer!

then ayah ajak masuk..coz dorang ade hal sikit..
then uncle uh tegur aku..

"hi girl! long time no see aarh..so,what are u doing now?"

then lepas punya panjang lebar aku reply soalan dia tadi,dia tanya lagi 1 soalan..


"owh..i see..hey! why don't u take law? u have the talent.and i think it suits u! after finish,u can come work with me.join my firm! "

ooowh..my god! -.-

ade ke uncle tue suggest aku ambil law?? huh..
uncle! myra tak minat law!! haha..

"i'm not interested in law.i prefer something that related to health and medicine"


*aku tak boleh speaking bm dengan dia..sebab dia tak faham! haha..nama aje melayu..tapi dia orang overseas! kacukan malaysia/australia
psstt! bini dia cantik wok! ;) maklum la..anak mami!
haha..


"girl,law is so easy.after finish your study,u can come up with your own firm.and u can handle the cases on your own.btw,why u are not interested in law??"


hehe..dia tanya la.. ;)

"first,as i said before,i prefer on health and medicine field.second,i'm not interested in law because,in my observation law is very related on politics! i hate politics.there are too much politics in our country."


*selebihnye,tak dapat myra nyatakan dekat sini..

ok..itu sahaja..aku tak dapat nak debat dengan dia lama-lama..sebab ayah ade urusan dengan dia..aku kenal uncle farouk ni since aku form 1 :)
dia memang handsome! pan-asia face! :) huhu..
anak dia cute gila babeng! ;p haha
nama anak dia pon sedap! *damien addame qoyyume b.farouk beck denny.
panjang tak?? :)


sebelum balik tadi,uncle uh sempat ajak aku and family buka puasa dekat rumah dia.dekat damansara..
huhu..insyaallah..:)
Thanks for reading :)

No comments: