kisah aku..

hye!

semalam myra pergi beli barang sikit dengan family..
lepas habis "labur duit" kita orang dok round sekitar 'mall' tue..


myra toleh kiri, " mak datok! cantik giler"
myra toleh kanan pulak, "fuhlamak! berkilat-kilat! "
beb! tercabar myra dibuat nye! ;)
hehe..


nice giler kot! tahun nie myra tengok orang lebih prefer kaler-kaler yang garang..
ada 1 baju kurung ni,tak silap myra baju kurung moden,..
dia punya kaler,perghh!! dari jauh orang boleh nampak..
kebetulan sebelah myra,ade seorang mak cik..
naik juling mata dia myra tengok! ahaha..
silau sangat kot kaler baju tue? :p
but nice la!


terdetik dekat dalam hati myra..
* 'mak cik ni dah tua-tua,ade hati nak pakai baju warna terang-terang? giler dasyat! ' :p haha..*jahat giler aku nie..-.-


tak kesah lah kan? :) semua orang ade cita rase masing-masing..tak salah kalau nak 'melaram'..asal kan tutup aurat! :) huhu..

sekian..

my talk:) semalam anak jiran aku datang rumah..dia hantar kuih untuk berbuka..kebetulan aku ade time uh..sempat usik dia..

aku: "baby dah beli baju raya belum? "
anak jiran: "dah! 3! warna merah satu,warna biru satu,warna pink satu.."

pergh! dasyat! puasa tak penuh,baju raya ade 3 wok! :P haha..
untung la ade baju raye~~ huhu..
Thanks for reading :)

No comments: