indah nye zaman itu..

Assalammualaikum..

alhamdulillah..selesai sudah 2 hari myra berpuasa..ALLAH masih panjang kan umur myra untuk meneruskan ibadah puasa kali ini..:)


urm..dalam kepala myra nie bermain seribu persoalan..*aku jenis yang ingin kan sebab dalam semua persoalan..jangan hairan la kalau setiap ape yang berlaku,aku perlukan sebab sebelum aku terima kenyataannya..


myra pelik dengan keadaan sekarang..tak tahu nak tafsir macam mane? ... adakah benda ini serius? atau hanya sekadar suatu hubungan yang biasa? ...
orang kata kalau tepuk sebelah tangan tak berbunyi.. betul?
tapi aku dengar bunyi tu.. maksud nya dua-dua belah tangan la yang tepuk..? kan?
entah lah..susah myra nak tafsirkan benda nie..myra sendiri confius..

biar je la..
setakat ini myra ade semua nya..alhamdulillah..
kalau ade yang bakal menyusul,myra anggap sebagai anugerah..atau orang panggil,BONUS!
huhu..

sekian..

my talk:) aku hanya manusia biasa..don't afraid to get close to me..
Thanks for reading :)

No comments: