angin yang berlalu..~

Salam..

urm..aku masih belum tido lagi nie..*kali nie nak sempoi sikit la ye..
puas aku blogwalking dekat belog orang..
ade yang bosan..ade yang best!

tapi aku stuck dekat 1 belog nie..dekat 45 minit la juga..urm,aku kenal tuan empunya belog itu..
benda yang bermain dalam kepala otak aku masa aku singgah belog dia,aku teringat zaman kanak-kanak ribena aku dengan dia dulu..
tapi itu dulu..
masa sentiase berjalan kan?
tak pernah seminit pon bagi kita ruang untuk patah balik..
sekejap pon tak boleh..kejam nyer!!


aku bace setiap post dia..
rindu tibe2 terjah diri aku..*hey!! ape kena pula dengan aku nie?? -.-
tak boleh lah..kita manusia..tak dapat lari dengan sifat-sifat macam tu..

sekian..

my talk:) * apesal nak col-col lagi?? rimas tau tak! ERRRRRRGHHHH!!!!!   FULLSTOP!!!
Thanks for reading :)

No comments: