aku ade baju raye! terima kasih daun keladi..:)

SALAM!

*sempoi je la ye?

malam-malam nie aku tibe-tibe mengidam nak makan lasagna.! pergh!! lama giler aku tak makan! huhu..tadi sempat juga aku pujuk ayah..;p haha..
well..macam biase la.ayah aku,MAYBANK bergerak aku! haha..


aku suka lasagna dekat DELIFRANCE! sumpah sedap..dekat SECRET RECIPES punya pon boleh tahan..
ayah cakap,tunggu la hari sabtu ni.
oooo...yeahhh! godaan aku berjaya! haha..;)


hah! tutup cerita pasal lasagna tue..ekceli ade cerita best yang myra nk tepek dekat sini..

fisrt and foremost,aku nak ucap terima kasih la dekat sebuah keluarga ni.
i'm SPEECHLESS! :D

aku dapat baju raye wok! haha..suke tersangat sangat suke! aku ciap guling-guling petang tadi! haha..*pembongak!
aku dapat hadiah special uh dari adik aku.. MYRA EDDY! *nama komersial dia..huhu
serius aku tak sangka!


u know what? malam sebelum uh aku rase missed gilak sama dia!.
dah lama aku tak jumpa dia.subuh tu sebelum dia gerak pergi sekolah,sempat gak aku text dia.
suddenly dia cakap nak jumpa! walawey!! jangan lepas kn peluang keemasan! huhu..


then we met dekat tempat tuisyen dia..*pergh! terubat rindu aku bila nampak muka dia..:p haha..
aku datang dekat dengan dia...
datang lagi dekat...
lagi dekat...
*haha..sori la..sengal sikit..
tibe-tibe dia hulur aku 1 beg..
gulp!!
aku macam orang bodoh sebentar..;p haha..
"nah.untuk akak..bukak dekat rumah.."
bukak dekat rumah?? tapi awal-awal lagi aku dh nampak sikit isi dalam beg tue..;) haha..
*sedap pulak mata aku memandang corak dia..


nice beb! corak dia feminin! tapi aku masih lagi tertanya-tanya,kain ape kah itu??
so,aku biar kan diri aku berteka teki sebentar..haha..
aku hantar dia ke terminal bus.! :P coz dia nak balik..baru habis kelas,kan?


sampai saje dekat rumah................................

.........................................................

aku terus bukak beg tue.*hehe..gelojoh!
aku tarik sehelai..eyh! kain?
aku tarik lagi sehelai..eyh2.! baju?
ok murid2..tolong sambung kn dua perkataan dia atas..;)
kain+baju= kainbaju!
haha..pandai! ;)


adakah ini untuk aku?? *ceh! ayat tak boleh belah! haha.
aku try pakai!
beb!! a'ah la..baju kurung ni untuk aku! :)
lama jugak aku berposing depan cermin! haha,.
macam-macam pose aku buat..tapi sayang~ camera man tak ade!huh! spoil mood aku je..;p haha


then dengan masih berpakaian baju kurung tue,aku keluar dari bilik terus cari ibunda tercinta!
"ibu! jeng! jeng! jeng! jeng! jeng! lawa tak?? "
hehe..siap ade background music gitu..*kelas kau jah! haha


"lawa! kena dengan kakak..bahu dia pon elok letak nye..mane kakak rembat??"
haha..terbaeeekk! brutal tak ibu myra?? ;p hoho..

setelah penjelasan panjang berjeler,..
"owh..adik kakak ke yang bagi? cantik la..ibu suka tengok baju nie..baju dia kemas..cube pusing belakang.."
*ok..isyarat berposing sudah diberi! ahaha..
so,aku posing dengan tangan sebelah di pinggang sambil uh membelakang kan ibu! haha..;)

"hurm..cantik! memang cantik.ibu suka." *ibu suka??aku seribu kali suka! haha..


ok..kesimpulannya,aku nk bagi tahu dekat sini,yang adik aku buat kan aku baju raye special! ;) huhu..jangan jeles ye! limited edition nie..baeekk punye! homemade! haha..
*tambahan!
baju raye kami sama! hehe..sama corak derr..lu ade?? ;)
so,lepas ni kita boleh raye! haha..atok! cepat-cepat la umum tarikh raya..x sabar dah nie..;) huhu..


*special thank you for my sister and her mom! :) myra hargai sangat2! <3
konfirm! raya pertama myra pakai! haha..so,tunggu gambar yang bakal di upload!


sekian..

my talk:) aku dah ade baju raye! <3


Thanks for reading :)

No comments: