tolong bace!! amanat dari saya..:)

Assalammualaikum..

ha..kali nie myra tak ade cerita untuk tepek dekat belog comel nie..;) hehe..comel kew??
myra cume nak gune kan ruang nie,sempena malam yang mulia..malam NISFU SYAABAN..

ok..
kepada umat islam,korang mesti dah tahu kan ape itu malam NISFU SYAABAN?
salah 1 nye,barang siape yang beramal pada malam ni,dia umpama mendapat ganjaran pahala sama sperti malam LAILATULQADAR..
(sumber: dari bahan bacaan)

dikesempatan ini jugak,myra nk mintak maaf kalau2 myra ade buat salah dengan sape2 yang kenal myra..and kalau2 post2 myra dekat belog nie,ade mengguris hati and perasaan anda..myra mohon maaf..belog nie umpama diari hidup myra..so,segala masalah,luahan,pandangan,myra akan tepek dekat belog myra nie..

mungkin ade post2 myra ade mempersendakan anda,myra mohon maaf banyak2..tak dinafikan..kadang2 bila myra post entri,myra terbawa-bawa mood sekali ke dalam entri belog myra..sekali lagi myra minta maaf..:)

to kengkawan and sape2 la yang kenal diri ini,saya disini mohon maaf di atas salah dan silap saya..dari benda kecil,hinggalah bnde yang besar..dari hujung rambut sampai hujung kaki..ya mungkin selame nie saya x sedar..saya tutup buku lama..and buka buku baru..:)

sekian..

my talk:) maaf kn saya..dan terima kasih ! :)
Thanks for reading :)

No comments: