teringat kisah itu..;)

salam..

tengah malam nie,tetibe teringin nak dengar lagu manchester united..;)
huh?? pelik kan?
bukan aku penyokong LIVERPOOL ke?? :)
huhu...

sebenarnye,myra teringat time zaman sekolah dulu..
myra selalu 'gaduh' dengan bestfriend myra sorang nie..
HARIZ..
kalau dulu time ade EPL,CHAMPION LEAGUE, or pape aje la yang akan melibatkan 2 kelab gergasi bola,
MANCHESTER UNITED dengan LIVERPOOL,mesti kita orang akan 'betting'!
haha..

hariz! aku teringat time kau kutuk2 kelab bola aku..macam kot kau cakap..telinga aku nie panas je..nak balas balik,aku bukan nye tahu sangat pasal kelab bola kau! haha..alih2,alasan sama yang aku bagi..;p
serius dorh!
macam bodoh2 aje..kita bertikam lidah bagai nak rak!
haha..


asal kau nampak aku je,mesti kau nak bahan kelab bola aku..

teringat 1 hari kau suruh aku tukar kelab bola..sebab kau kata player kelab bola aku semua dah lembik!
kurang ajo! :D
ahahaha..aku bengang gila time tu!


last2,kau bagi aku dengar lagu MANCHESTER UNITED dari handfone kau..
aku kutuk2 lagu team kau!
sedang kan aku suka! haha..sebab rentak dia rancak!
and sekarang aku dengar balik lagu tue..:)

aish..kenangan masa sekolah paling best!.:)


sekian..

my talk:) aku x sokong team omputih dah..aku sokong HARIMAU MALAYA..:) bangga jadi anak malaysia..;)  sebab team HARIMAU MALAYA berjaya baham GARUDA! ;p hoho..time tue paling aku tak dapat lupa kan..terdiam penyokong indo! walawey!!
Thanks for reading :)

No comments: