aku sombong??kesah pulak aku kan?..

Assalammualaikum..

dugaan datang tanpa kita minta..ape yang perlu kita buat,hanya rehda jew lerr..huhu..
mungkin ada hikmah disebalik semua nie??
siape tahu kan?
:')


ok2..dah..itu just intro jew..sebenarnye ade benda yang myra nak share dekat sini..:)

"hari tue kita berselisih bahu..kau pandang aku..aku buat x tahu..sebab ape??..sebab hati nie masih sakit lagi dengan ape yang kau dah buat sebelum nie..bukan aku simpan dendam dengan kau..tapi,kalau kau dekat tempat aku,mesti kau terase kalau orang buat kau macam tue..sampai sekarang masih segar lagi dalam ingatan aku..aku x boleh lupa dengan ape yang kau buat setelah aku aggap kau sebagai sahabat aku..sakit sangat dorh..kau tikam aku banyak kali dari belakang..ape salah aku dekat kau hah?? aku x mintak ape2 dekat kau..cukup la jujur dalam persahabatan..sakit tau x bila kau tikam aku..papepon,terima kasih kawan!!
aku HARGAI sangat2..lepas nie,aku x kan nak terhegeh-hegeh tegur kau lagi macam dulu..sebab bila aku layan kau baik2,kau balas macam nie..kecewa giler..padahal kita dah kawan dari sekolah rendah lagi..mak kau pon baik dengan mak aku..tapi entahlah..kau yang start rosakkan semua nya..lepas nie,jangan cakap aku lupa kawan..or aku nie kurang ajar..sebab kau yang ajar aku jadi macam nie..kau yang mintak aku layan kau macam nie..serius..aku kecewa dengan sikap kau..fb kau pon aku terpaksa DELETE dari friend aku..sebab aku x nak tahu pape pasal kau..kau jangan nak perasan yang aku kejar dekat kau..bukan aku yang add kau..semoga kau berjaya dengan sikap kau tue..cume aku kesal la..kau ego! lepas nie,kalau kau nak dok dalam hutan sorang2,teruskan la dengan sikap kau tue..tapi kalau rase nak BERKAWAN,aku rase kau dah cukup matang nak buat tindakan..pikir la baik2..itue je pesan aku..sekian.."


pedas??laserr??
urm..suka hati la ape korang nk cakap..

sekian..

my talk:) ibu aku dari awal dah pesan..cuma aku je yang degil..tapi sekrang semua dah terbukti..
Thanks for reading :)

No comments: