hanya sabar kekuatan aku..

Assalammualaikum.

aisyy..saban hari myra menunggu surat tawaran..bila nak sampai dekat rumah myra nie pon myra x tahu..sabar,sabar,dan terus bersabar..kadang2 tue,tercabar jugak kesabaran ni..maklum lah..penantian bagi myra suatu penyeksaan..(aku bukan jenis yang penyabar..)


jika ikot kan perancangan parents myra,maybe sekrang myra tengah sambung belajar..tapi hati nie memberontak ingin kan 1 keputusan yang myra harap akan bawa ke arah landasan pilihan myra..(ya ALLAH..berat rase nye dugaan kali ini..namun myra redha..)

sokongan dan nasihat yang diberikan orang sekeliling myra lah yang buat myra bangun balik..rase nye,sebelum nie memang myra down..(terfikir juga aku..ape yang aku dah buat?mane pergi nye jati diri aku selama ini?)
i'm lost! totally lost..

semalam myra dapat text dari kakak angkat myra..(aissy..text je..nak sangat jumpa dia..nak luah kan ape yang ade dekat dalam hati ni..)
mula nya hanya nak tanya tahap kesihatan dia..alih2,dia tanya pasal benda tue..memang myra x dapat nak tahan lagi dah..(so,hujan mula turun..-.-)
myra luahkan semua dekat dia..tapi harap maklum aje lah..dalam fon..bukan nye puas..rase macam ade penghalang..so,setakat yang termampu saje..

macam biase..nasihat yang myra terima..myra ambil nasihat dia..tak kurang jugak nasihat kak hus..

cukup la setakat nie..doa kan myra msuk ipta ye..thanx..

sekian..

my talk:) aku nak jauh dari semua orang..supaya aku x sakit kan hati orang lagi..boleh tak??
Thanks for reading :)

No comments: