aku redha..:)

Assalammualaikum..

ok..post kali nie myra nak ringkas je la ye..

ehem2!

dengan ini..saya,NUR AMIRA..(ni ejaan ikot I.C tau..) menarik balik kata2 saya pada post baru2 ini..;)
ehehe..

ok..selesai..

harap lepas nie jangan dakwa2 saya lagi eik?

sekian..

my talk:) takdir mengajar aku untuk lebih dewasa dalam sebuah kehidupan..dan persekitaran ku mendidik aku untuk jadi lebih matang dalam membuat keputusan..aku tidak mencari populariti untuk dikenali..cukup la menerima aku seadanya..dan aku tidak memerlukan pengikut untuk disanjungi..cukup la sekadar kehadiran insan2  sebgai seorg shbt..aku tidak perlukan layanan istimewa dan perhatian yang lebih..cukup la sekadar keikhlasan dalam sesuatu hubungan.aku perlu kan MEREKA,untuk hadir dalam hidup aku, untuk terus menjadi kekuatan untuk aku maju.."kalian penyeri hidup myra.."
Thanks for reading :)

No comments: