hanya coretan.

ok..sekarang dah pukol 1 pagi..mate pulak dah berat..nie semua pagi semalam punye pasal..(23/4)..
gara2 bagi support dekat budak kawad pbsm,badan myra lunyai..penat kot wok..
(padahal keje x banyak mane..-.-')


balik memang terbungkang la..macam setahun x tidur.! haaha..seyes! memang penat..nak pulak kena uruskan skuad kawad..but happening! adik2 kawad tadi pon cheerfull! semua sporting habis!
time nak prepare kan dia orang punya uniform semalam punya la kelam kabut..
dengan name tag x ade..lencana PBSM x lengkap..haish..kena la myra yang uruskan dengan member..
kawan myra si yasmin dah naik hantu tadi..haha..tension kot..;) si ghaya pulak still dengan mood kanak2
ribena dia..adoi..


nasib baik tenaga pengurusan ramai..dapat la prepare budak2 tue tadi..sorang demi sorang datang dekat myra..
"akak,tolong pasang kan pin ni dekat kolar saya."
"akak tolong betul kan tali wisel"
"akak,tolong betul kan name tag saya."
"akak,tolong saya pakai kan tali pinggang"

huhu..manja x budak2 tue??;) it's ok..die orang semua umur pon dalam form 1and 2..memang pangkat adik la..;)
(terase macam ade adik beradik ramai la pulak! ;p )
hahaha...


nasib adik beradik myra 2 orang jew..x dapat bayang kan kalau seramai 31 orang tadi..pergh!! huru hara ;p toink! haha..but happening kot! ;)

em..semalam memang kenangan manis myra..
seorang demi seorang aju kan soalan..seronok!  terase macam selebriti ! hahaha..toink!
ala..dia orang nak berkenalan..ape salah nyer??:)

"akak senior sekolah nie kan?"
"akak nanti datang x lagi ajar kita orang kawad?"
"akak belajar dekat mana?"
"akak ade berape orang adik beradik?"
"nanti akak datang lagi x jenguk kita orang?" (sooo sweet. :D )


happening x?? haha...korang x tahu yang myra naik pening nak jawab soalan dari dia orang;p
ahaha...gurau je! kang ade yang terbace post nie,amik hati pulak..;)
no heart feeling wookeyh! ;)


to adik2 PBSM:  u all memang happening! insyaallah..kalau akk free,akak akan datang jenguk korang..join aktiviti pbsm dengan korang sekali..:) *cikgu pon dah bagi green light! hehe..dengan abg baim pon akk dah kamceng..huhu..





em..memandang kan myra malas nak buat new post,so myra terus story post yang ke-2 dekat sini..

jiwa aku tengah kacau gila sekarang nie!!
argghh...
asal tibe 2 je jadi macam nie??
sebelum nie aku biase jew..
makin kuat pulak perasaan tu..
ape semua nie?? kenape baru sekarang myra rase macam nie??


sedih beb..tak tahu nak buat ape dah sekarang nie..
nie petunjuk ke buat aku??
entah lah..
sebak hati nie.


biar la..yang lepas biar lepas..aku x boleh toleh lagi.
tapi hati nie ....
adoii..asal hati aku tibe2 jew berperasaan macam ni.?

memang rase nak nanges la sekarng nie..asal benda nie buat aku jadi lemah?

dah lah..aku x ade mood..!

sekian..

my talk:) kecewa dengan diri sendiri.!
Thanks for reading :)

No comments: