cukup la setakat ini..:')

Assalammualaikum..

fuhh..mate dah berat nie..
nie semua angkara ubat cecema yang aku telan tadi..-.-'

yang pelik nye,tibe2 jew aku kena flu..
tension...
aku paling x suka flu..
bila aku kena flu,aku akan rasa letih sangat2..
ergghh~


tanpa diundang,benda uh datang..-.-'
sebelom nie aku ok jew..
sehat walafiat~


ayah myra,macam biase la..
radio dia mula bunyi bila myra sakit..
"nie mesti minum ais.."
hahaa..
ramalan seorang doktor ..;p


ala..sebelom nie myra minum gak minuman berais..
steady jew..;p
haha..
ais krim??
urm jangan cakap la..
1 bekas besar myra habis kan sorang2..
tapi ok jew??
x dew pulak flu??
urm..nak buat macam new??
tue ALLAH punya keje..:)
kita mane boleh halang..;)


orang cakap,kalau kita sakit,dosa2 kecil kita diampunkan..:)

urm..doa2 macam tue la ye..
coz myra dah banyak buat dosa dengan orang sekeliling myra..
nanti kalau tibe2 jew meninggal,kan haru tue?


dosa??
terdetik dekat hati myra perkataan tue..
beb,rase nye dah banyak dosa myra buat dekat orang sekeliling myra..:')
x terkira rase nye..
agak2 boleh tebus x balik sebelom myra tutop mate???
urm..insyaallah..
doa2 kan la myra panjang umor ye..:')


*apasal pulak tibe2 myra jadi baik semacam nie??buang tabiat kew pew??-.-''


urm,x salah kan kalau myra cakap pasal benda nie..?
dalam hati nie,tuhan jew yang tahu..

dulu aku buta..
buta dengan ape yang jadi dekat sekeliling aku..
i was lost in my world..
nobody pull me out..
myra x nampak ape yang jadi..
dan sekarang,...
myra faham semuanye..


myra minx maaf kalau selama nie myra x faham ape yang u all rasa..:')
myra tahu u all selalu bace blog myra..
follow blog myra..
and kali nie..
myra harap myra sempat nak bagi tau dekat u all..


myra sayang u all sangat2..:')
dan u all adalah kekuatan myra..
sebahagian dari life myra..
sebelum nie myra yakin yang myra dah buat sehabis baik..
tapi rupa nye tak..:')
belum cukop lagi kan?
dan masih banyak kekurangan..
masih ade lagi cacat cela nye..
b*d*h nye myra..
tak nampak semua tue..


papepon,u all x pernah jemu bagi myra peluang untuk berubah..:')
sentiase support myra..
3 insan yang bermakna buat myra..(kwn + trsayang..)
tak perlu la myra bagi tahu dekat sini..
sebab myra yakin,anda tahu anda lah yang myra maksudkan..


beb!
sori sebab selama nie aku x faham kau..
even aku banyak spend time dengan kau..
tapi aku belom cukop faham diri kau..
btw,thanx..
sebab kau tahan dengan kerenah aku..:')
aku x tahu nak cari mane lagi member macam kau..:')
seyes!
kau banyak bagi aku nasihat selame nie..
and banyak gak buat aku heppi..
bila aku ade masalah,aku akan cari kau..
aku akan tenang bile cerita masalah aku dekat kau..:')
kau gak yang buat aku jadi gila balik bila aku x ada mood..


to both of you..
u all sumber kekuatan akk..

cara akk kenal korang pon berbeza..
yang sorang akk kenal dari sebuah kelab..
lagi seorang,akk kenal dari badan utama sekolah..
dua2 ade kenangan sendiri kan...?


u all memang banyak support akk..
and both of u do respect me as who i am..

papepon,terima kasih banyak2..
kalau akk ade terkasar bahase,dan terover tingkah laku,..
akk mintak maaf dekat korang..


ok la..
setakat nie jew..

sekian..

my talk:) myra akn buat keputusan dalam minggu nie..lepas nie x kan ade lagi yang kecik hati.....untuk kebaikan semua..
Thanks for reading :)

No comments: