cermin diri kita dulu...sebelom tengok orang lain..;)

assalammualaikum..

beb,apa perasaan korang bila ada orang kondem2 orang lain??

huh!
soi to say la,
myra x suka orang macam tue..
ala2,..
perasan bagoz la konon..
aish..
kasar nyer ayat aku..-.-'


em..bukan pew beb..

lagi tadi aku dok on9 dekat ruang tamu ni..
lagi tadi gak la aku dengar orang dok kondem2 jiran aku..
em..lantak korang la nak kondem sesama sendiri..
bukan urusan myra..
tapi telinga aku lagi tadi pedih..
asyik dengar je mak cik uh ngumpat! -.-''


kebetulan baru2 ni jiran myra kawen kan anak dara dia..
em..of coz la dia ajak jiran2 dekat sini..


korang pon tau kan?
nama pon majlis kawen..
of coz la ada jew bnde yang kurang?
adat la tue..
even kita harap kan majlis uh jadi sempurna,
tapi kalau ada emergency case,
confirm kita x dapat nak elak.


betol x??

ha!
sama la dengan jiran myra ni..
ade la somting yang jadi time majlis uh..


yang best nyer,
sekarang ni tengah ada persidangan..-.-'
huh...
myra x suka!
x baik tau x??


yang mak cik sorang ni pon 1..
anak dara dia belom lepas lagi..
cuba ler  pikir dulu sebelom cakap...-.-'
aish..


ok la..
xnak komen panjang2..
lu pikir la sendiri...

sekian..

my talk:) aku fed up lau orang kondem2 sesame sendiri ni..-.-'
Thanks for reading :)

2 comments:

grawwrbabe. said...

betol2.. lau wase diri tue bagos kan... face to face la komen kan..

mia :) said...

yeah! betol..biase la orang kita..kalau ada yang x kena cikit dekat mata dia org,mula la nak kondem2..btw,thanx for your comment! :)