serba tak kena...

assalammualaikum..


malam2 macam nie,
aku jadi active pulak..
haha..
sebab tu aku suka update blog malam2..
idea aku akan mencurah-curah bak air terjun..
air terjun??-.-"
sengal la aku nie..
toinnkk!!


em...siang tadi aku pergi sekolah..
uish!
nak masuk sekolah uh,
bukan main takot lagi!
haha..
coz dah lama aku tinggalkan sekolah..(lame la sangat..-.-')
tup2 datang,tanpa uniform sekolah..
rase janggal sangat..
huhu..


bila masuk je sekolah,
aku umpama super star yang glam gitu!
ahaha..
ramai dak junior tegor aku..
hehe...
ingat lagi rupenye dia orang dekat aku eik??;p
ahaha..(perasan!)

lepas sorang,sorang yang datang dekat aku mintak autograf!!
ahaha..
(myra dah start merepek dah~ -.-')
but memang best..
dia orang la keluarga besar myra time dekat sekolah..:)
kami lepak sama2..
lebih2 lagi budak pengawas..
kalau time rehat pengawas,
semua pengawas yang serius time bertugas,
tibe2 bertukar jadi gila!
huhu..
nak lepas kan tension kate kan..;)
but nice la:)
rasa sweet sangat time tue..


korang!
tetibe pulak mood aku bertukar..-.-'
aku rasa malas nak upadate pnjg2..
em..ntoh lerr..
recently,i got somthing kacau in my head!
ahah..(broken english~)
u know what??
my brain full of mess..
lots of messy everywhere..
(ape yang aku merepek nie~ -.-' korang layan je k..)


too many thinking,
make me biol!

ahahaha..

dah2..
switch off the mood!

toinkkk!

ok,
sebenaqnye,
cheq dok pkir masalah yang melanda kampung ni..

uish!!
sengal la aku nie..-.-"

beb!
serius..
aku tengah serabot giler nie..
macam2 bnde kacau pale otak aku nie..
aku x tahu nak luahkan dekat siapa??
naik kerinting rambut aku pkir kan masalah nie..-.-'
(siot je myra nie!!-.-")


what i'm supposed to do rite now?????
oo..my god..
please show me the way..
the best highway to solve all these..
highway??
(mereng la aku nie..-.-')


aku rase mcm ada kerete api yg sarat dengan muatan tengah berlegar-legar dalam aku punya otak ni.
aku rase mcam ade gunung berapi(volcano la..) yang tunggu masa nak meleetop!!!
aku rase macam kapal terbang mati enjin tibe2 yang tunggu masa nak menjunam!
aku rase...
(berape banyak "aku rase" daaa~ -.-" )
em..aku rase lebih baik aku out dulu sebelom banyak benda merepek yang aku post kat sini..

sorry fwen..
aku out dulu..
t dah tenang,aku datang balik...

sekian..

my talk:) ..................jiwa aku kacau la.............soi if korang kena bce penulisan aku yang merepek ni.........
Thanks for reading :)

No comments: