Sunshine...i'm coming ;)

jamuan pgws???
hehe..x sbr lorh...;)
suma exctd..
lbyh2 lg ble ckgu lex tema masquerad..
fuh...
gempak beb..
ahad leps gi T.S ngan family..
bli topeng masquerad
em..rambang mate beb...
suma topeng cntik2..
ciap adew bulu2 lg..:)
adk aku plak abys dye tawaf 1 kedai uh..
harga topeng2 uh plak leh tahan NICE..
haha..bkn aku yg bayar..
ayh aku yg bayar..
so pew lg??
amik jew la yg bkenan d'atie ;)
haha..

em..pas blik sek td,twos ade briefing..
besh plak aku dgr rancangan kt cna:)
byk aktiviti beb!
kira santai ar..:)

tgh dlm dilema..
baju tok jamuan aku x dew lg..
kne cri dress.
cz kne ngan tema..
em...aku x pasty dlm wardrobe aku dew or x??
suma fwen aku exctd nk pkai dress;)
hehehe...
yg laky plak cbuk nk pkai tuxedo..
wah!!
glamerous beb..

haha..okey lah..
that's all for my recent activity..
do write next time..
huuhuhu..

my talk:) syukur..kwn mira dah cmpai seruan..mira doa kn dye camat gi n camat blik..doa kn tok kami disini yew! ....:)
Thanks for reading :)

No comments: