EST...'CARI JODOH'...

hah!!
hari yg memenat kn..
satu hari suntok aku abys kn mse ngan ciapkn projek EST!!!
bku lgsg aku x usik..[adoi...;( ]
dr pkol 11.30 hgga pkol 6.45 ptg aku kt sek..
nek tekehel pinggang aku..dok leka wt projek yg kne d'hntar ecok..
member aku yg len suma laky..[alamat nye,aku la yg jd mgse dye org;( ]
mgse tok ciapkn keje dye org..
tp besh gk..aku wse tenang ble wt keje ngan dye org..[cz dye org jnis yg relax..x mcm aku..]
projek akhr nye ciap..26 mke surat bjye d'hasil kn..
mcm bese..mig aku dtg blik;(
pkare yg pling aku bnci!!
keje tok decoration,blom aku ciap kn lg..[almaklumlah..laky x pakar..jd aku la jd mangse..]
suatu pglamn ble dpt team ngan dk laky..aku leh knal attitude n hasil keje dye org..
huh!! hampeh!
aku gak la yg kne adjust blik..[dye org tlg gk..tp tlg gelak!!;@ ]
cuma si pa'an jew yg ok ckit..kire kreatif ar gak..[tp slow..1 helai uh,amik mse 1.3o jam tok ciap kn....emm...]
berlatar belakang kn surrounding yg agk ''selesa''
kakak2 kantin msing wt keje..smbil mgupas bwg,borak2 kosong..
mcm bese...bhse ibunda dye org d'gune kn..
sepath haram aku x phm..:(
x abys ngan 2...dye org gi pasang plak lgu dye org..[CARI JODOH(WALI)..!..n lgu dangdut..]
terase diri nie d'rantau org..;)
pew kn daya..itu lah realiti nye..;) [em...sendiri phm la eik..??;) ]

sekian.....
Thanks for reading :)

No comments: