AKU..MASA..DAN KERJA :)

next week dh exam..bku 1 hapak aku x bkak..adoi...[pew nk jd nie myra..????]
haha..hancur!
em...keje plak makin lame makin byk..[omwok sek,omwok 2cen,pgws,krew iltizam]
leh serabot pale beb!! [tertekan oooo...]
pew nk wt..dh 2 yg aku nk..kne la follow kn..?? tol x??;)
em...meh cni..nk cite ckit tntg jadual aku yg agk padat uhh..
em...dlm bdn pgws,aku diberi jwtn tok kendali kn phimpunan sek..
tiap2 hari aku kne ade..kne pastikan phimpunan sek x kucar kacir..[lau x,aku kne beb!!!]
org nmpk senang jew..huh...jiwa dan batin terseksa wok! ;)
em...barisan plajar kne tersusun..m.c,bcaan doa,bcaan ikrar,nyanyian lagu negaraku,selangor,sek,suma aku kne amik kira..ucapan guru2 pentadbir,aku kne handle gak..[byg kn lau hampa suma kt tempat aku..;)..?]
x ckop ngan 2..aku kne wat jadual tok pgws2..jadual phimpunan jew..;)
stiap bulan kne tkar..:( [tp x pew..adk kesygn ku ade membntu;) ...haha..dye tlg taip kn..]
em...alkisah krew iltizam plak..aku trpilih jd ketua bira tok artikel bahase melayu n bahase cina..byk keje oo..pnolong aku plak,:) hehehe...adk aku..em..adk ksygn aku..myra nme nye;) senang ar ckit aku nk cooperate nanty;) wt mse nie..aku mcm kapal nk karam...;(
tension gler...and selalu migrain..! pg td adew plak rehearsel tok p'lantikan pgws..dr kul 8 hgga kul 10.30...fuh..!!!!! wa cakap lu..sengsara beb!;( dgn pnas chye matahri 1..pastu kne pkai blazer lg..then x ckop ngan 2,kne ulang byk kali..coz wamai yg wt salah..bdan aku dh mcm hot pancake dah..;) haha..tp x pew..suma nie bakal berakhir ble aku meninggal kn S.M.T.K..kenangn yg ckop sarat di ingatan aku;)
pahit,manis,masin,kelat,tawar.kurg garam,n len2 suma akn ku simpan..dlm diary ku..:)
haha..nmpk jew ganas;) tp sentimental beb;)
Thanks for reading :)

1 comment:

Miss Lady said...

HIDUP PERLU DITERUSKAN ..